Oct 8, 2009

sedih :(

Posted by miss hanie at 6:46 AM
tak sangka orang yang paling baik dan rapat dengan aku sanggup berkata sedemikian...sori aku tak boleh share apa yang diungkapkan oleh "orang tu"..kalau boleh aku tak mahu ingat langsung ungkapan tu..yang paling-paling aku sedih dia ibarat adik aku sendiri..hatiku bagai disiat-siat dengan pisau belati..tergamak dia cakap camtu...arghhhh, geram je aku nak sepak mulut dia...cakap tak guna akal..sebelum nak bercakap tu boleh tak pikir dulu baik buruk dia..sedih tak tau nak luah kat sape..last sekali aku call my mum..luah kat dia, time 2 aku hampir-hampir nak nangis je..sakit ati..biarla orang nak cakap aku anak manja ke, anak mak ke...aku xkesah..aku lebih suka meluahkan segala terbuku dalam ati aku kat mak aku coz aku rasa dia seorang pendengar yang baik..lepas tu dia akan bagi nasihat kat aku..aku sedar siapa diriku ini..

2 comments:

preTTy ClumsY** on October 8, 2009 at 8:04 AM said...

sabar je la wei,, ak fhm perasan mu, air dicincang x kan putus

miss hanie on October 8, 2009 at 8:56 AM said...

thanks..

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei