Oct 8, 2009

keseorangan..

Posted by miss hanie at 9:02 AM
malam ni aku tido sorang2..rumate aku p umah akak dia kat gombak..nasib la aku dapat rumate yang punya akak ramai kat KL..aku selalu ditinggalkan keseorangan dalam bilik..mula-mula aku rasa takut nak tido sorang2..dulu selalu je g tumpang bilik zila ataupun zila datang tido bilik aku..tapi lama-lama aku macam da terbiasa, so aku da berani tido sorang2 sekarang ni..may be ari ahad kot baru dia balik..kadang-kadang aku rasa best juga tinggal sorang-sorang dalam bilik..baru ada privacy sikit..hehe..

2 comments:

preTTy ClumsY** on October 8, 2009 at 9:17 AM said...

i pon td0 sowang,, huhuhu.. takut

miss hanie on October 8, 2009 at 9:42 AM said...

p mne rumate u

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei