Oct 1, 2009

pantun..

Posted by miss hanie at 9:24 AM
ari ni klas multimedia Dr. Normaliza suruh buat pantun..tergamam sejenak aku..mana taknya..aku paling tak suka buat pantun..baca pantun aku suka la..hehe..kalau aku buat pantun memang hampeh la..confirm orang nak muntah baca..huhu..dengan sedaya upaya aku cuba post pantun dalam facebook..akhirnya berjaya jua..sambil berbalas pantun dengan kawan, sedar tak sedar rupanya dah pagi..baru ku sedar, pantun telah berjaya mencuri hatiku..aku rasa macam tak nak tido, nak je berpantun sampai ke siang ari..hehe..tapi mataku tak mengizinkan kerana esok ada kelas pagi..aku tak nak ponteng kelas..
pantun...
esok kita jumpa lagi ye..

0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei