Mar 5, 2011

5 hari sudah berlalu

Posted by miss hanie at 8:22 PM
pejam celik pejam celik dah 5 hari aku keja...alahai nape la rasa lama sangat...klu la dh sbln kn best..best tgk kwn2 ofis kemaren dpt gaji...xsabau aku nk dpt gaji, nk p shopping...yahooo..2 motif utama aku la...hik3..overall, ok la keja kt tmpt 2...tp bosan ngadap buku...ari2 belek buku... ari2 ngadap buku..mau muntah aku...tapi nk wt cmne sabar jela...

1st day keje...
lenguh2 leher...
pening pale..
n mengantok..

2nd day keje..
leher dh xsakit..
pale pn dh xpening..
juz still mengantok..

dan hari2 selanjutnya...
aku tetap rse mengantok...
padahal tdo dh awl..
tp ttp rse ngantok..
haiyooo..
nsb la bos slalu mai round2..
skrg2nya mengantok aku 2 hilang ckt..
ckt la xbyk pn.. :)

perkara yg aku xleh lupa bos aku (Peter) kentot dlm opis.. dh la bunyi kuat... PROOOTTTT...mula2 aku ingtkn bunyi kerusi...pas2 dgr bdk2 ni dok gelak2, ckp bau busuk..sah Peter kentot...aku tgk muka dia, tp dia wt bodo je...muka org x bersalah...hahahahahaha...mmg lawak la...Peter o Peter..

0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei