Oct 16, 2009

terbaik la kelas multimedia..

Posted by miss hanie at 12:59 AM
aku rasa dalam semua subjek yang aku ambil sem ni, subjek multimedia la yang paling menyeronokkan dan paling happening..nak-nak lecturer yang mengajar subjek ni pun memang sangat best..Dr Normaliza namanya..aku suka mendengar celotehan-celotehan daripada Dr Normaliza, kadang-kadang amat menggelikan hatiku..sampai terbahak-bahak aku gelak..haha... banyak la pengalaman yang aku dapat.. pengalaman ni amat penting kerana ia tidak dapat dibeli di kedai-kedai..perkara yang paling penting yang aku pelajari dalam kelas ni iaitu menepati masa.. lecturer aku ni paling hangin kalau student datang lewat walaupun seminit..tapi kalau ada alasan yang kukuh memang diberi kelepasan la..siapa tak marah kalau datang lewat, aku pun pantang kalau orang wat camni..paling tak suka orang tak tepati masa..selalunya kalau nak g kelas ni aku akan pastikan pergi awal setengah jam sebelum kelas bermula..dan belajar subjek multimedia ni banyak ilmu yang aku dapat..sebelum ni aku tak tau apa-apa.. tau sikit-sikit je pasal IT.. so sekarang ni alhamdullilah aku dapat mengenal dunia IT dengan lebih dekat..banyak benda yang aku telah belajar dalam kelas ni contohnya seperti buat blog, buat website, buat video dan banyak lagi.. aku rasa enjoy sangat dengan kelas ni walaupun tertekan sedikit because work under pressure..hehe..tiap kali tiba ari kamis, mesti muka aku berseri-seri je tak sabar nak pergi kelas multimedia..bersemangat gitu.. niway, thanks a lot of 2 Dr Normaliza.. tidak jemu-jemu mencurah ilmu kepada kami semua..jasa baikmu akan kukenang hingga akhirnya..

ni hasil kerja yang telah dibuat oleh group "team work" dalam kelas Multimedia..









0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei