Oct 3, 2009

pabila tangan bertemu kompang..

Posted by miss hanie at 9:58 AM
selalunya kelas kompang waktu malam tapi ari ni tukar kepada siang pulak..ari ni je tukar ke siang coz nak wat rehearsal gabung 3 group..10hb 10 ni da stat majlis..tah la aku pun lupa majlis pe..maklum la daya ingatan aku sekarang ni makin lemah..
kawan-kawan tau tak camne nak kuatkan daya ingatan balik..aku rasa telan kismis berbakul2 pun, ingatan aku still macam ni gak..akak aku suruh banyak mensucikan diri..dia cakap banyak dosa la 2..yeke banyak dosa????huhu..berbalik pada kelas kompang tadi, aku and the geng pilih memukul kompang mengiringi VIP..aih ni yang parah ni..sambil pukul kompang sambil berjalan..aku ni tak boleh wat keje 2 in 1.. nanti semua keje tak menjadi..tapi masa praktis tadi fesi cakap da ok tapi aku rasa macam terabur je..macam bunyi taik lembu jatuh ke tanah..haha..takpe2 sume orang belajar dari kesilapankan..tak sabar nak tunggu 10hb ni.. :)

0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei