Oct 17, 2009

petang yang melucukan..

Posted by miss hanie at 5:55 AM
petang tadi group kitaorang, "TEAM WORK" wat shooting video kat kolej KPZ..mula-mula aku ingatkan tak jadi wat ari ni coz ujan..tapi tak lebat pun renyai-renyai je..bila ujan da berhenti aku pun mesej wan tanya jadi ke tak..dia cakap jadi, aku pun apa lagi cepat-cepat pergi bersiap takut lewat lak..time shooting 2, memang aku tak leh nak tahan daripada gelak je..kalau korang tengok confirm gelak sampai terburai perut....aku rasa memang lawak sangat lakonan daripada wan,remi,joe,syahir..dorang memang pandai berlakon..tahniah dan syabas kerana berjaya menghidupkan watak dalam video ni..aku ngn zila watak tambahan je..maklum la kayu, tak pandai berlakon..hehe..tak sabar aku nak melihat hasil sepenuhnya lakonan kitaorang tadi.. untuk kawan-kawan semua, nantikan kemunculan video daripada group TEAM WORK..terbaik dari ladang..haha

0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei