Oct 22, 2009

akhirnya kini pasti...

Posted by miss hanie at 10:25 AM
kuliah da abes...
tu tandanya final exam da nak bermula....
library makin sesak, penuh dengan manusia...
otak makin stress bagai nak gila...
mana taknya,
nak cover sume yang da belajar..
adeih pening kepala...
ada sape-sape boleh tulun baca buku ni tak..
nati saya pinjam otak awak..
alangkah bestnya kalau dapat wat camni..
sudah pasti aku nak pinjam otak Tun Mahathir..kihkihkih
tapi aku masih di alam sedar..
aku kena study juga sampai muntah..
biar apa rintangan yang melanda,
akan ku gagahi jua...cewahhh
to all my friends..
marilah kita sama-sama memecahkan otak..
dengan mendampingi buku buat sementara waktu..haha
akhirnya kini pasti..
final exam da dekat...
2 3 hari lagi ni..
aku macam tak percaya je..

0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei