Oct 15, 2009

rindu sama kalian...

Posted by miss hanie at 8:25 PM
jeles la tengok orang balik kampung..aku pun nak balik juga...tapi masalahnya assingment lum siap lagi..ari isnin ni lak ada presentation MGM..memang tak boleh nak excuse la..tapi tak pe may be 30hb ni aku nak balik kampung untuk mengubat hati yang lara ni..(ceh ayat tah pape je)...rindunya sama family aku terutamanya kat mak aku...nape la hatiku ni tiba-tiba rindu je kat mak aku..aku tau sebabnya..tapi tak leh nak share ngn korang..sori ya..huhu..





MY LOVELY MUM...

1 comments:

fairuzfazela on October 15, 2009 at 10:06 PM said...

tak pelah hani.... setiap manusia ada rahsia yang tak boleh dikongsikan... hak masing2..

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei