Jan 21, 2010

dugaan..

Posted by miss hanie at 12:05 AM
bertalu-talu dugaan datang...tahun 2010 tahun banyak dugaan buat aku kot..sedih, pedih, gembira dan macam-macam lagi perasaan yang aku dapat rasa...kadang-kadang aku dah rasa give up sangat-sangat...dah tak tahan nak hadapi sume dugaan ni..walaupun aku dah meluahkan sume masalah aku kat kawan-kawan,tapi hati aku rasa tak tenang ..ada sorang kawan baru aku cakap maybe ada perkara yang belum aku settlekn lagi...maybe betul kot apa yang dia cakap...ada perkara yang belum aku settlekan lagi..so aku perlu settlekannya terlebih dahulu...setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian...dugaan ni mungkin membuatkan aku lebih matang dalam kehidupan..

0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei