Jan 20, 2010

Adnan Sempit..

Posted by miss hanie at 6:58 AM
hari ni aku, roomate and ada g Mines tgk wayang...Mula-mula kami rancang nak tengok citer avatar..tapi citer tu lambat sangat start...so kami amik keputusan pilih citer avatar...roomate aku mati-mati tak mau tengak citer Melayu..dia cakap tak berbaloi je tengok..nak tak nak terpaksa jugak dia tengok Adnan Sempit...PADAN MUKA...mengalah jugak akhirnya...hehehe...perasaan aku semasa dalam wayang tu memang excited giler...yela tak sabar nak tunggu Adnan Sempit stat..memang betol la apa yang diaorang cakap citer ni memang best..kelakar abes..sepanjang citer 2 ditontonkan keje aku gelak je..tapi part sedih tu aku sedih la...takkan nak gelak gak kot..kang tak pasai-pasai orang cakap aku gila lak..hohoho..citer dia aku bagi 4 bintang..tak boring langsung..dialog ni yang paling aku suka " macam la tak pernah ratah sambal belacan depan tv "...uhuk3..overall citer ni sangat kelakar..

0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei