Sep 21, 2009

hari raya pertama yang malang..

Posted by miss hanie at 7:16 AM
hari raya kedua baru aku boleh update blog..semalam aku penat sangat-sangat..kul 10 malam da msuk bilik, tidur ZZzzzz..hari yang aku tunggu-tunggu telah tiba..hari apa lagi, kalau bkn hari raya aidilfitri..hehe..hari raya yang disambut oleh semua umat Islam..awal-awal pagi lagi my mum dah kerah aku dan adik beradik aku tlng dia masak kat dapur masak rendang dengan bihun sup..dengan malasnya aku bergerak ke dapur..maklum la da lama tak masuk dapur..huhu..bru je selesai masak, tiba-tiba datang pulak tetamu..bukan seorang dua yang datang tapi hampir penuh ruang tamu rumah aku.. ni yang aku tak berapa suka ni..penat nak melayan..hehe..macam x ikhlas je layan tetamu..(saja je aku cakap macam ni, sebenarnya aku lagi suka tetamu datang ramai..lagi meriah dihari mulia ni..huhu)..kepada teman-teman aku yang belum sampai..sila la datang secepat mungkin..aku sentiasa menunggu korang dengan pintu rumah terbuka..haha

pada sebelah petang,kawan baik aku datang beraya..mc long namanya..usai borak-berborak, gosip bergosip mc long pun ajak aku pergi beraya umah member yang lain..dalam perjalanan nak pergi umah member, tiba-tiba motor aku pulak yang wat hal..time 2 aku da gabra tahap cipan..aku ingat motor rosak ke, rupa-rupanya minyak motor kering kontang..punye la hangin aku time 2..da la time 2 handphone dan duit aku tak bawa pun..nasib baik mc long ada tolong g beli motor untuk aku..terima kasih mc long, cayunk mc long..huhu..hari raya pertama aku ditimpa malang..anyway, aku hepi sangat-sangat dapat jumpa kawan-kawan lama..

0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei