Sep 25, 2009

23 september 2009..

Posted by miss hanie at 1:03 AM
HEPI BELATED BESDAY 2 ME.. Tak sangka diriku dah tua so makin banyak la timbul persoalan tentang kawin daripada pihak-pihak tertentu, especially sepupuku yang sengal..JJ namanye..huhu..selalu bising-bising tapi tak pela aku bagi peluang kat dia kawin dulu..aku tgk dia ari-ari duk bergayut..xtahan da agaknye..haha..sori sepupuku termengumpat..
aku celebrate besday kt kfc, my family yang sponsor..hehe hepi je time 2..dapat makan free katakan..
sempena umurku genap 23 tahun, aku harap aku lebih matang menjalani kehidupan ini dengan lebih tabah walau apa dugaannya..hopefully, aku berjaya mendapat degree dengan baik dan dimurahkan rezeki.Amin..

0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei