Feb 26, 2011

bagaimanakah hari esok~~

Posted by miss hanie at 8:31 AM
ada apa dgn esk???? esok hari ahad la, 28 februari.. yeayy!!! sok mau pindah...dh smggu aku jd org nomad...hdup berpindah randah...mula2 stay shah alam pas2 pindah ke serdang..yeay dpt ddk umah sewa sndri..hepikah aku (pura2 hepi je)..sedih nk tggl shah alam..byk kenangan di shah alam..klu leh aku nk delete je sume kenangan di shah alam tp xdapat..setiap tmpt yg aku g pasti ada kenangan...kenangan 2 mengingatkn aku pd si dia...tp dia dh xingt sy...huwaaaa...nk nanges!!!! smpi ati awk.. xpe2 sy akn tgglkn sume kenangan di sini..sy xnk bwk ke serdang..sy mau hdup hepi2 je..wlpn d dlm ati sy, sy sgt syg awk..sy akn ingt awk smpi bila2...eh lari topik la ni..ok2 sok pg dr shah alam ke tmn sri serdang...adik n shuhada (bakal adik ipar) p hntr...thanks shuhada sggp anta kak ngah..nnti dpt gaji kak ngah blanje ye.. :)

0 comments:

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei