Apr 9, 2010

:::salahkah aku:::

Posted by miss hanie at 7:26 AM
salahkah aku..
salahkah aku..
salahkah aku..
ayat tu seringkali kali bermain di minda aku..
leh x tlng jauhkan seketika daripada hidup aku..
aku perlukan ketenangan..
aku perlukan kekuatan..
aku perlukan semangat..

salahkah aku..
salahkah aku..
salahkah aku..
aku buat dia menangis..
aku buat dia stress..
aku buat dia sedih..

tapi salahkah aku..
aku dalam keadaan serba salah..
da banyak kali aku mintak maaf..
tapi dia still tak ada apa2 perubahan pun..
terlalu bersalahkah aku ni..
aku hanya manusia biasa..
tak lari drp membuat kesilapan..

tiap kali masuk bilik
aku rse sgt2 stress..
aku hilang fokus..
projek paper lum siap lg..
stdy pn lum lg..
arggghhhhhhhhh..
tensennnn..
disaat2 akhir aku sbg stdnt..
aku harap sume berjalan dgn lancar..
Ya Allah aku mohon kpdMu agar aku diberi kekuatan utk meneruskan perjuangan ini...

2 comments:

preTTy ClumsY** on April 9, 2010 at 7:53 AM said...

x pyh dok gatai nk mit0x maaf. bkn slh mu

miss hanie on April 9, 2010 at 8:33 AM said...

aku nk jd seteguh karang...hahaha

 

one step one hope one journey... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei